Saturday, May 8, 2010

CINTA PERTAMAKU


Buat Umi
cinta pertamaku yang hakiki
selepas cinta yang terutama Ar-Rahman
pemilik hati ini
selepas kekasih Muhammad Al-Mustaffa
pemimpin jalan hidup ini...

Bicara ini
kutitipkan buat Umi
cinta pertamaku yang hakiki...

Umi
terlalu banyak hari dalam hayat ini
yang dalamnya inginku dakapi Umi
inginku kucup dahi dan pipi
inginku tuturkan kata kecintaan
yang tersemat kukuh di hati ini
ingin aku buktikan
kebenaran kata dan rasa cinta ini selalu
padamu yang amatku kasihi...

Umi
begitu banyak hari dalam hidup ini cintaku
tak terlahir seperti yang aku inginkan
tak terlafaz seperti yang aku harapkan
tiada dakapan, tiada kucupan...

Umi
mengapa cukup sukar untuk aku
meluahkan rasa
menuturkan kata
Aku cinta Umi
Aku sayang Umi...


To :- my sporting Umi
From:- alang iqah

p/s:- sempena Hari Ibu yang bakal menjelma... khas buat Umiku sayang, mak-mak dan bakal mama...

No comments:

Post a Comment